Ercan Altuğ Yılmaz Yazio: Türkiye’nin birinci Storytelling bahisli Tepesi – Storytelling Summit

Mustafa

New member
Derler ki; “Evren atomlardan değil, öykülerden oluşmuştur.”

Öykü anlatıcılığı vakit ve yerin ötesine geçerek ilettiği iletisi jenerasyonlar boyunca aktarabilen kadim bir sanattır. Tarih boyunca insan, öyküler anlatarak beraberliğini sürdürebildi.

Kâr gayesi gütmeyen Londra merkezli Memleketler arası Oyunlaştırma Federasyonu Gamfed’in, Türkiye Temsilciliği olan tamamı gönüllülerden oluşan Gamfed Türkiye ve 2016 yılından kurulmuş akademi ve iş dünyasını bir ortaya getiren Yüksekbilgili Eğitim ve Danışmanlık bir ortaya gelerek Türkiye’de bir birincisi gerçekleştirecekler.


Türkiye’nin birinci “Storytelling Zirvesi”!


3-4 Haziran tarihinde online olarak gerçekleşecek olan Storytelling Summit, hikâyeleştirme sanatının kökenlerine inip yeni bağlantı kanallarındaki geleceğini keşfedebileceğiniz 12’şer dakikalık 24 konuşmadan oluşan 2 günlük tematik bir tecrübe seyahatidir.

Dorukta yer alan bedelli isimlerden Sinan Canan, Eda Bayraktar, Hülya Memnun, Olcayto Cengiz, Fazilet Aksakal ve başka sürpriz konuşmacılar dinleyicilere kendi hayatlarındaki kahramanı keşfetme yolunda ilham verici fırsatlar sunacaklardır.

Kıssaların kadim gücünden bugün de yararlanabilir miyiz?

Evet! Zira kıssalar;

Hatırlanabilir, paylaşılabilir, duyguyu ve inancı karşı tarafa çarçabuk geçirebilir. Sunulan paha ya da eser için motive edici ve tüketici kararları üzerinde belirleyici olabilir.

İşte bu niçinle insanlık üstündeki tesirini ve gücünü bir an bile yitirmeyen kıssalardan yararlanmanın yeni yollarını aramalıyız.

İş dünyası için emel:

Günümüz iş dünyasında rekabetin ve dijital dönüşümün tesiri altındaki müşterileriyle ve çalışanlarıyla epeyce daha ağır bir bağ kurmak zorunda olduğu bu vakitte öyküler imdada yetişti. Zira hem çalışan tıpkı vakitte müşteri tecrübesindeki seyahatlerin yegâne tanımı, öyküler yardımıyla hayli daha verimli aktarabilir hâle gelindi.

Bu tepenin gayeleri:

• Günümüzde hikâyeleştirmenin dış ve iç müşteri tarafında kurumun faydasına nasıl kullanılabileceğini anlatmak,

• Kendi iş ve hayat hikâyemizle irtibat kurabilmek,

• Müşteri tecrübesi ve çalışan tecrübesi seyahatlerinde hangi hikâyeleştirme tekniğinin hangi eser / hizmet ile sunulabileceğini başarılı örneklerle aktarmak,

• Bir marka öyküsünün nasıl yaratılabileceğini bir arada keşfetmek,

• Kurum içi eğitimlerde, öğrenme tecrübesine hizmet edebilecek hikâyeleştirme tekniklerini özdeşleştirmek,

Eğitim dünyası için gaye:

Öyküler, ders planlarında yer alan hususların eğitimi sürecinde öğrencinin odaklanmasını artırmak, bilginin kalıcılığını sağlamak, eğitime ruh katmak isteyen öğretmen ve eğitimcilerin imdadına yetişti.

Bu doruğun gayeleri:

• Ülkemizde öykü anlatıcılığı ve hikâyeleştirmeye duyulan ilgiyi arttırmak,

• Kendi iş ve hayat hikâyemizle temas kurabilmek,

• Eğitimi ve tesirli öğrenmeyi sağlamak için öykülerin gücünü keşfetmek,

• Hem eğitim birebir vakitte toplumsal hayatta akılda kalıcı ve etkileyici kıssa anlatmanın tekniklerini öğretmek,

• Bu kadim mesleğin fırsatlarını dijital ortamlarda aktarmak.

Doruğa iştirak için biletlere buradan ulaşabilirsiniz.

Bu yazı Gamfed Türkiye Gönüllülerinden Kübra Dursun ve Hasret Namlı’nın katkılarıyla yazılmıştır.

Twitter

Instagram

Linkedln